nie lubie czlowieka ale....

(Prawie) wszystkie chwyty dozwolone.
godzilla
Posty: 12806
Rejestracja: sob paź 17, 2009 8:49 pm

nie lubie czlowieka ale....

Post autor: godzilla » śr paź 30, 2013 4:34 am

Jan Filip Libicki, senator PO, na swoim blogu.

Jak widać w "obywatelskość" partii rządzącej nie wierzą już nawet jej aktywiści. Jedyne co ich interesuje co by było cicho, by kasa leciała do kieszeni. A rozkradany kraj, drenowane firmy, korupcja, nepotyzm i żerowanie na majątku narodowym? Jedna odpowiedź, jedna moralność: bo nas wykończą. I ta pewność, że taśm jest dużo więcej.... Wstyd!
http://wpolityce.pl/artykuly/65831-oto- ... s-wykoncza

nie lubie go bo pier.dzieli od lat same glupoty... teraz mu sie wypsnelo pare slow prawdy o zloczyncach z partii rezymowej...

na czerwono zaznaczylem fragment, ktory chcialbym zacytowac Panu Doktorowi Filozofii Specjalnej, czyli takiej ktora sie zmienia w zaleznosci od potrzeb...

ja twierdzilem od lat ze rozkradaja a pan doktor pier.dzielil ze nie rozkradaja... bo nie i juz!

ja widzialem dowody, on ich nie widzial, wiec nie rozkradali... teraz przedstawiciel partii rezymowej twierdzi ze jednak rozkradaja..................................

co pan na to panie doktorze?

godzilla
Posty: 12806
Rejestracja: sob paź 17, 2009 8:49 pm

Re: nie lubie czlowieka ale....

Post autor: godzilla » śr paź 30, 2013 4:37 am

co pan powie pozniej na to gdy zbrodniarze odpowiedzialni za zbrodnie smolenska beda stali przed trybunalem???

Awatar użytkownika
pomorzak
Posty: 7553
Rejestracja: sob paź 17, 2009 9:30 pm
Kontakt:

Re: nie lubie czlowieka ale....

Post autor: pomorzak » śr paź 30, 2013 5:31 am

godzilla pisze:co pan powie pozniej na to gdy zbrodniarze odpowiedzialni za zbrodnie smolenska beda stali przed trybunalem???
Ja mysle ze nikogo z tych co doprowadzili do katastrofy pod Smolenskiem nie mozna nazwac zbrodniarzem, bo nie zrobili tego z premedytacja i na dodatek sami poniesli konsekwencje. Stawianie przed trybunalem, nawet zaocznie, tych co zgineli byloby farsa.

zoskicyc
Posty: 9817
Rejestracja: ndz sty 29, 2012 1:22 pm

Re: nie lubie czlowieka ale....

Post autor: zoskicyc » śr paź 30, 2013 5:53 am

panie godzila

nie wiem jak mam pana tytulowac - moze "eminencja"?

otoz
ze kradna i wywoza jest oczywistoscia ktorej nigdy nie
podwazalem - nie uznaje slowa "rozkradaja" bo ma ono
nieco inne zabarwienie - w kazdym kraju naszego slicznego
swiata i od zarania ludzkosci ta metoda jest praktykowana
zatem
nie jest to specjalnoscia polski wylacznie
gdybym panu podal wysokosc miliardow
wywiezionych przez obywateli niemieckich
do szwajcarii-irlandii-austryji i innych
"steuerinsel" bylbys zapewne zaskoczony
a pisze nie o wysokosci wplat na szwajcarskie
konta lecz o sumie podatkow ktore naleza sie
niemieckiemu panstwu

co sie dzieje?
dzis wiemy ze czynily to osoby zarowno ze
sfery polityki jak i oszusci typu ulli hoenes

zmuszony dzieki opozycji rzad tow. merkla
ktory to towarzysz i jego chlopcy blokowali
ustawe ktora miala te praktyki zabronic
w koncu ustapil i regualacja /czesciowa/
nastapila - czego skutkiem sa kilkanascie
tysiecy "selbstanzeige" co moze owych
oszustow uratowac od wieloletniego wiezienia

polska jest krajem chaosu politycznego i
administracyjnego o czym mialem okazje
sam sie przekonac - zatem
okradanie a nie wykradanie jest ta - jak
wszedzie rzecza normalna - bo nawet
socrealizm dawnej prl nie mogl okradaniu
zapobiec - to jest cecha ludzka ktora pan
starasz sie "upolitycznic"

koniec

CYC

godzilla
Posty: 12806
Rejestracja: sob paź 17, 2009 8:49 pm

Re: nie lubie czlowieka ale....

Post autor: godzilla » śr paź 30, 2013 6:27 am

pomorzak pisze:Ja mysle ze nikogo z tych co doprowadzili do katastrofy pod Smolenskiem nie mozna nazwac zbrodniarzem, bo nie zrobili tego z premedytacja i na dodatek sami poniesli konsekwencje. Stawianie przed trybunalem, nawet zaocznie, tych co zgineli byloby farsa.
niejaki pomorzak tu wielokrotnie wspominal o NIEZAKONCZONYM SLEDZTWIE w tej sprawie a sam ryczaltem uniewinnil juz wszystkich....

czy to nie jest nastepnym dowodem na swiadome, planowe dzialanie dezinformacyjne?

jak dla mnie jest to ANTYPOLSKIE dzialanie bo z jednej strony zalozyl juz niewinnosc podejrzanych a z drugiej ZABRANIA dochodzenia prawdy... chociaz jak sam twierdzi sledztwo jest w toku....

ps
jak latwo jest odkryc wasze zakazane ubeckie geby...

godzilla
Posty: 12806
Rejestracja: sob paź 17, 2009 8:49 pm

Re: nie lubie czlowieka ale....

Post autor: godzilla » śr paź 30, 2013 6:30 am

zoskicyc pisze:...zatem
okradanie a nie wykradanie jest ta - jak
wszedzie rzecza normalna - bo nawet
socrealizm dawnej prl nie mogl okradaniu
zapobiec - to jest cecha ludzka ktora pan
starasz sie "upolitycznic"

koniec

CYC
senator partii rozkradajacej pisze o "rozkradaniu"...

i chaos jest tu o tyle istotny ze w ciaglym chaosie niezauwazalnie przechodza ogromne przekrety na grube setki miliardow dolarow... w skali roku...

a pan tu bedziesz dzielil gowno na czworo i wyskakiwal z Niemcami, ktorzy swoje drobne oszczednosci chca ratowac przed zlodziejskim systemem w Niemczech...

Andrzej L
Posty: 368
Rejestracja: pt cze 07, 2013 7:34 pm

Re: nie lubie czlowieka ale....

Post autor: Andrzej L » śr paź 30, 2013 6:47 am

pomorzak pisze:"godzilla"]co pan powie pozniej na to gdy zbrodniarze odpowiedzialni za zbrodnie smolenska beda stali przed trybunalem???
Ja mysle ze nikogo z tych co doprowadzili do katastrofy pod Smolenskiem nie mozna nazwac zbrodniarzem, bo nie zrobili tego z premedytacja i na dodatek sami poniesli konsekwencje. Stawianie przed trybunalem, nawet zaocznie, tych co zgineli byloby farsa.[/quote]


Jest pan pewien słów, które pan napisał do Godzilli?
Ja nie, ponieważ ludzie odpowiedzialni za dziadowską i niezgodną z przepismi organizację powinni ponieść konstytucyjna odpowiedzialność. Nie dosć że umorzono śledztwa to w nagrodę otrzymali intratne pozycje w administracji państwowej.
To jest piękny kraj ta Polska.

Poseł do parlamentu stanu Wiktoria ma 24 zarzuty sprzeniewierzenia pieniedzy(płacił poselską kartą kredytową za usługi prostytutek), policja prowadzi śledztwo i poseł wkrótce będzie miał proces. Parlament nie musi rozpatrywać immunitetu bo w Australii posłowie na równi z obywatelami odpowiadają za przestępstwa, Nie ma immunitetu. Skazany prawomocnym wyrokiem automatycznie wylatuje z parlamentu tracąc swoje poselstwo. Możliwe że będzie siedział.

godzilla
Posty: 12806
Rejestracja: sob paź 17, 2009 8:49 pm

Re: nie lubie czlowieka ale....

Post autor: godzilla » śr paź 30, 2013 6:52 am

no ale pomorzak ma swoja logike i juz WIE... chociaz sledztwo trwa...
kto tu kur.wa na tym forum pisuje? przeciez tu praktycznie nikt nie zaglada...

kiedys pisywal tu jeden pulkownik esbecji, bardzo sympatyczny czlowiek... to rozumiem bo esbecja musi czuwac nad naszym bezpieczenstwem nawet jak ja juz zlikwidowali... i nasz pan pulkownik przestal, chyba, tu pisac...

ale jaka funkcje pelni w strukturach bezpieki pan pomorzak???

kur.wa, pania kanclerz szpieguje obama, polscy rezydenci szpieguja Niemcow od srodka, co za swiat poyebany!!!

wiara i s
Posty: 2195
Rejestracja: sob paź 17, 2009 9:50 pm

Re: nie lubie czlowieka ale....

Post autor: wiara i s » śr paź 30, 2013 6:56 am

Au nas w Hameryce to gubernatorow I kongresmenow tyz puszkuja na dlluugie lata :)

godzilla
Posty: 12806
Rejestracja: sob paź 17, 2009 8:49 pm

Re: nie lubie czlowieka ale....

Post autor: godzilla » śr paź 30, 2013 6:56 am

wiara i s pisze:Au nas w Hameryce to gubernatorow I kongresmenow tyz puszkuja na dlluugie lata :)
to sa sprawy wyznaniowe... o religii tu nie rozmawiamy...

ODPOWIEDZ