Od Agnieszki w sprawie zamknięcia budy

O wszystkim i o niczym nocne Polaków rozmowy.

Re: Od Agnieszki w sprawie zamknięcia budy

Postprzez alohilani » Pt kwi 14, 2017 1:33 pm

Klamstwa w celu prowokacji juz wiecej nie przejda.
Wciskanie, ze to ktos inny, tak samo nie.
Jak to faktycznie bylo, wciaz zyje i bedzie zyc w pamiec innych.
Tego nie sposob wymazac.
alohilani
 
Posty: 2063
Dołączył(a): So paź 17, 2009 8:34 pm

Re: Od Agnieszki w sprawie zamknięcia budy

Postprzez jordan274 » Pt kwi 14, 2017 1:54 pm

A czy tekst Godzilli i Cyca to tez zyczenia swiateczne ?,jesli tek ,to wypada podziekowac..
jordan274
 
Posty: 1997
Dołączył(a): Cz sie 29, 2013 4:17 pm

Re: Od Agnieszki w sprawie zamknięcia budy

Postprzez godzilla » Pt kwi 14, 2017 5:53 pm

alohilani napisał(a):Klamstwa w celu prowokacji juz wiecej nie przejda.
Wciskanie, ze to ktos inny, tak samo nie.
Jak to faktycznie bylo, wciaz zyje i bedzie zyc w pamiec innych.
Tego nie sposob wymazac.

Można tylko wyrazić głęboką pogardę...
godzilla
 
Posty: 11818
Dołączył(a): So paź 17, 2009 7:49 pm

Re: Od Agnieszki w sprawie zamknięcia budy

Postprzez Reflex » Pt kwi 14, 2017 8:01 pm

Jeżeli uda się uruchomić nowe forum, Cyc będzie zaroszony.
Można znaleźć kompromis, poświęcając personalne napaście,
za swobodne głoszenie swoich poglądów.
Avatar użytkownika
Reflex
 
Posty: 6227
Dołączył(a): So paź 17, 2009 8:37 pm
Lokalizacja: USA

Re: Od Agnieszki w sprawie zamknięcia budy

Postprzez zoskicyc » So kwi 15, 2017 2:40 am

to dziwne
z okazji wszelakich swiat ogol
stosuje zwyczajowo forme
laskawosci - zyczliwosci -obludnych
zyczen wszystkiego najmilszego
i najlepszego - a jest to forma
obligatoryjno-tradycyjnej obludy
ale tak trzeba bo taka jest tradycja

wlasciwie wszelkie zyczenia nalezy
czytac w formie rewersu galwasa
bo sa one tak szczere jak woda
ktora jest sucha a nie "mokra"

szczerosc
nie twierdze ze nie bylo tutaj
wypowiedzi szczerych - jak piekne
sa kwiatki- ze nalezy je podlewac -
ze idzie sie do pracy a potem ho-ho

zapewne szczere byly /nas/ oceny-
opinie wyduszone przez vike - ktora
wydala opinie o ludziach gowno o nich
wiedzac - kim naprawde sa - przy czym
opinie te byly krzywe z powodu "szczerosci"
prawdziwej albo szczerosci wypaczonej
bakcylem dupoflexizmu

szczere- jednoznaczne i niepodwazalne
wypowiedzi -procz tych o kwiatkach -
padaly z tastatury /wylacznie/ galwasa-
godzily i CYCa zwanenego kiedys whp -
reszta to kraina bajek z tysiaca i jednej
nocy okraszonej falszem i policyjnym
zadaniem /ta pani od palm/ dowodow
pisanej prawdy - no coz - niektorzy sa
slepi i glusi - zadaja egzorcyzmow
ktore w rezultacie przeprowadzal dupoflex

zgodnie syndromem rewersu galwasa
zycze wam wszystkiego najgorszego -
ale tez tylko zgodnie z tradycja polskiej
obludy narodowej zsyntetyzowanej tutaj

powiedzial
CYC
zoskicyc
 
Posty: 8765
Dołączył(a): N sty 29, 2012 1:22 pm

Re: Od Agnieszki w sprawie zamknięcia budy

Postprzez Reflex » So kwi 15, 2017 8:30 am

to dziwne
z okazji wszelakich swiat ogol
stosuje zwyczajowo forme
laskawosci - zyczliwosci -obludnych
zyczen wszystkiego najmilszego
i najlepszego - a jest to forma
obligatoryjno-tradycyjnej obludy
ale tak trzeba bo taka jest tradycja

Czysty nonsens! Szukanie we wszystkim przyczyn, które nie istnieja, we wszystkich ludziach wad i negatywnych cech , których nie posiadają.
Polajanki i pouczanki każdego po kolei i z osobna. Kazania, analizy, żale i pretensje. Robisz wrażenie bardzo pokrzywdzonego i nieszczęśliwego człowieka. Czy jest tu ktoś kogo nie lajaleś i krytykowałeś?
Czasewn jestes jak opętany buldożer, który miażdzy wszystko na swojej drodze.

Masz Cycu dwa podstawowe problemy, które czynią Twoje życie i tych którzy Cie otaczają nieznośnym.
Nie wierzysz w drugiego człowieka. I nie potrafisz wyjść z siebie, stanąc obok i przyjrzeć się sobie.
Masz kilka dość prostych, niestety prymitywnych szablonów , którymi mierzysz ludzi i życie i jedna ornametalną rame dla siebie, która się nazywa JA CYC, skrajny egoizm.

To co napisałem nad Twoim postem nie ma nic wspólnego ze Świetami, ani z życzliwością. Jest to prostu logiczna konsekwencja. Kochamy się, czy nienawidzimy, tworzymy wspólnie koloryt tego forum a niskie pobudki jak zemsta, nie leżą w moim charakterze. Przecież każdy z nas kocha siebie i tak powinno być.
Jednak żeby mieć z tego satysfakcje, trzeba postępować zgodnie z sumieniem (jeśli się go posiada) i ludzkimi zasadami. Jak Cie znam, powiesz ze reflex zasad nie posiada. Oj posiadam, posiadam. Gdybym ich nie miał dawno dalbym Ci spokój. :mrgreen:
Avatar użytkownika
Reflex
 
Posty: 6227
Dołączył(a): So paź 17, 2009 8:37 pm
Lokalizacja: USA

Re: Od Agnieszki w sprawie zamknięcia budy

Postprzez godzilla » So kwi 15, 2017 10:48 am

Qrwa rasista/faszysta nawet po polsku pisać nie potrafi a piərdoli o zasadach...
Sumienie... on też GO posiada...
A może ON, ten jego "sumień" też płeć zmienił?
Bo niektórzy tu już zmienili...
A najlepsze to ta "qrwa z zasadami"...
godzilla
 
Posty: 11818
Dołączył(a): So paź 17, 2009 7:49 pm

Re: Od Agnieszki w sprawie zamknięcia budy

Postprzez jordan274 » So kwi 15, 2017 3:23 pm

Czy Cyc moglby wytlumaczyc dlaczego wszelkie zyczenia w jakichkolwiek okolicznosciach sa
nieszczere ,falszywe ,czy obludne,ja nie bardzo rozumiem ,czemu mialoby sie zyczyc zle Godzilli,Galwasowi
Tobie i calej reszcie,dlaczego ma to byc polska obluda,oczywiscie napewno to tradycja wywodzaca sie
z naszej kultury i dlaczego tak to potepiasz,sam przeciez pisales ze kazdy narod powinien dbac o ta
kulture ,czy tradycje,przeciez Ty w tej kulturze tez sie wychowywales ,rozumiem,ze teraz zyjesz w innym
swiecie ale to chyba nie powod ,zeby te polskie ,tutejsze tradycje w taki sposob wysmiewac ,to moze zle slowo
moze podejrzewac o nieszczerosc ,czy falsz.Zreszta ,moze to nie tylko tradycje ,moze to tez wynikac z takiej
normalnej ,wewnetrznej potrzeby.
jordan274
 
Posty: 1997
Dołączył(a): Cz sie 29, 2013 4:17 pm

Re: Od Agnieszki w sprawie zamknięcia budy

Postprzez zoskicyc » N kwi 16, 2017 2:17 am

krotko
jesli ktokolwiek
zyczylby godzily i CYC-owi
wszystkiego dobrego wowczas
musi! miec to znamiona falszu
rewersu znaczeniowego

pytanie "dlaczego"
jest pytaniem retorrycznym

wiemy ze
w kazdym pytaniu zawarta jest odpowiedz

powiedzial

CYC

z twojego textu - jesli ktos chce - moze
wyciagnac wniosek ze
przez caly rok mozna zyczyc zle
ale w jakies swieto nalezy zyczyc
dobrze - wiec pytam - dlaczego nie
z okazji pierwszego maja
albo 27 czerwca - badz tez
piatego marca lub tez codziennie

wszelkie zyczenia dobra sa polska przywara
narodowego falszu i o to mi chodzilo

capito?

CYC
zoskicyc
 
Posty: 8765
Dołączył(a): N sty 29, 2012 1:22 pm

Re: Od Agnieszki w sprawie zamknięcia budy

Postprzez sprawiedliwy » N kwi 16, 2017 3:35 am

To jeszcze na koniec.

osoba do której to kieruję świetnie wie, że to do niej.

https://www.facebook.com/37218006963608 ... o_guests=0
sprawiedliwy
 
Posty: 1084
Dołączył(a): So wrz 20, 2014 3:05 am
Lokalizacja: stary kontynent

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Klub towarzyski

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron