Znaleziono 7869 wyników

autor: pomorzak
czw wrz 17, 2020 6:40 am
Forum: Nasze zdjęcia
Temat: MIX
Odpowiedzi: 933
Odsłony: 368121

Re: MIX

Oczywiście, rozumiem, co chcesz powiedzieć, Państwo i rząd zabrania umierać starym ludziom, chorym. To jest skandal. ( to nie moje zdanie!) :ugeek: potem z psychozą, której się nabawią, wydają pieniądze na "excit" i "dygnitas"... Zagrożone osoby. po 70 z dodatkowymi schorzeniami, np. terapią immuno...
autor: pomorzak
śr wrz 16, 2020 2:06 pm
Forum: Nasze zdjęcia
Temat: MIX
Odpowiedzi: 933
Odsłony: 368121

Re: MIX

Obrazek

Obrazek
autor: pomorzak
śr wrz 16, 2020 2:03 pm
Forum: Nasze zdjęcia
Temat: MIX
Odpowiedzi: 933
Odsłony: 368121

Re: MIX

Obrazek

Obrazek
autor: pomorzak
śr wrz 16, 2020 2:01 pm
Forum: Nasze zdjęcia
Temat: MIX
Odpowiedzi: 933
Odsłony: 368121

Re: MIX

Obrazek

Obrazek
autor: pomorzak
śr wrz 16, 2020 1:59 pm
Forum: Nasze zdjęcia
Temat: MIX
Odpowiedzi: 933
Odsłony: 368121

Re: MIX

Obrazek

Obrazek
autor: pomorzak
śr wrz 16, 2020 1:55 pm
Forum: Nasze zdjęcia
Temat: MIX
Odpowiedzi: 933
Odsłony: 368121

Re: MIX

Dzieki za twoja opinie. Moja jest zdecydowanie odmienna. Sam mialem okazje pogadac z ludzmi po fachu i ich zdanie nie odbiega zbyt mocno od tego ktore bylo prezentowane w tym wywiadzie. To ze facet wydal ksiazke ktora swietnie sie sprzedaje nie powinno przemawiac na jego niekorzysc. Po wydaniu gniot...
autor: pomorzak
wt wrz 15, 2020 2:09 pm
Forum: Nasze zdjęcia
Temat: MIX
Odpowiedzi: 933
Odsłony: 368121

Re: MIX

Z tego co piszesz wnosze ze widzialas i slyszalas wypowiedzi profesora Sucharit Bhakdi.
Ciekaw jestem z ktorymi elementami jego wypowiedzi nie mozesz sie zgoszic ?

autor: pomorzak
śr wrz 09, 2020 5:25 pm
Forum: Nasze zdjęcia
Temat: MIX
Odpowiedzi: 933
Odsłony: 368121

Re: MIX

Wlasnie zakonczyl sie program z profesorem Sucharit Bhakdi. Program w austriackiej Servus TV. Niestety w niemieckiej telewizji nie ma szans na taki program. Kto chce to moze sobie poszukac wiadomosci o jego pracy i dorobku naukowym. Zapewne bedzie i po angielsku. Tak wiec prof. Bhakdi ktory jest nau...
autor: pomorzak
śr wrz 09, 2020 3:46 pm
Forum: Nasze zdjęcia
Temat: MIX
Odpowiedzi: 933
Odsłony: 368121

Re: MIX

Reflexie przesympatyczny, prezentacja wlasnego zdania nie musi miec na celu przekonywania. Twoje podejscie do tematu jest wylacznie twoim tak jak moje moim. Dla mnie ta cala cowidowa akcja sypie sie na kazdym niemal kroku. Nie mam jednak problemu ze dla ciebie moze byc ratowaniem swiata. Ostatecznie...
autor: pomorzak
śr wrz 09, 2020 2:45 pm
Forum: Nasze zdjęcia
Temat: MIX
Odpowiedzi: 933
Odsłony: 368121

Re: MIX

Oj zawzięcie próbujesz coś, nieudolnie zresztą udowodnić. Pokazaleś zdjecia ludzi bez masek na demonstracji, nie napisaleś ilu po demonstracji zachorowalo a ilu zmarlo. Jednak nie mam zamiaru nikogo przekonywać. Ja zdania nie zmienię, Ty nie zmienisz swojego i niech tak zostanie. Na Ukrainie nie um...