Pytanie do Polonii amerykańskiej

Z polonijnego podwórka - dyskusje o życiu na emigracji.
studentka88

Pytanie do Polonii amerykańskiej

Post autor: studentka88 »

Witam jestem studentką socjologii Uniwersytetu Warszawskiego i piszę prace licencjacką
o aktywności społecznej Polonii amerykańskiej.
Chciałabym Was prosić o to żebyście powiedzieli mi z jakich stron polonijnych najcześciej korzystacie
i czy w ogóle korzystacie?
czy są one bardziej przydatne np od prasy polonijnej?
Bede bardzo wdzieczna za wszystkie odpowiedzi
a jak skoncze pisac prace to jej podsumowanie i wyniki zamieszcze na forum
pozdrawiam!
Ewa
pipek
Posty: 2814
Rejestracja: sob paź 17, 2009 9:31 pm

Re: Pytanie do Polonii amerykańskiej

Post autor: pipek »

A jak będzie słońce i pogoda,słońce i pogoda,
to pójdziemy se razem do ogroda?
ChiefKrähe
Posty: 410
Rejestracja: sob paź 17, 2009 9:28 pm
Lokalizacja: Sodoma/Gomora

Re: Pytanie do Polonii amerykańskiej

Post autor: ChiefKrähe »

Ja ze swej strony pisze prace doktorska na temat fantazji seksualnych polskich studentek,naprzykrzajacych sie tutaj nieustannie swoimi ankietami.Jesli mi o nich opowiesz,obiecuje je opublikowac w osobnej rubryce "Fantazje seksualne Ewy."
agnieszka
Posty: 299
Rejestracja: sob paź 17, 2009 10:28 am
Lokalizacja: Nowy Jork
Kontakt:

Re: Pytanie do Polonii amerykańskiej

Post autor: agnieszka »

Witaj studentka,
Bardzo ciekawy temat. Chętnie podzielę się z Tobą tym, co wiem na ten temat (jako prywatny użytkownik Internetu i jako osoba związana zawodowo z tą dziedziną) - przed chwilą wysłałam Ci wiadomość prywatną, więc najlepiej skontaktuj się ze mną przez email.

Pozdrawiam,
Agnieszka

P.S. Jak widać z wcześniejszych odpowiedzi w tym wątku, panom od samego rana dopisuje dobry humor, tak trzymać :)
whiskeyprint1
Posty: 2482
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 6:44 am

Re: Pytanie do Polonii amerykańskiej

Post autor: whiskeyprint1 »

Chętnie podzielę się z Tobą tym, co wiem na ten temat (cytaz z zapisu pani agnieszki)