od razu wrzuce tlumaczenie z googla na polski:Pfizer is Funding Facebook’s Fact-Checking Partner.
Another conflict of interest emerges, as Big Tech takes Big Pharma cash to censor critics.
https://thenationalpulse.com/2022/02/25 ... formation/Gigant farmaceutyczny Pfizer Inc. sponsoruje programy szkoleniowe dla dziennikarstwa wykorzystywane przez Facebooka do szkolenia partnerów „sprawdzających fakty” oraz cenzurujących historie i posty krytyczne wobec szczepionek COVID-19.
Międzynarodowe Centrum Dziennikarzy (ICFJ) – samo finansowane między innymi przez Open Society Foundations – jest partnerem Meta, firmy macierzystej Facebooka, w ramach inicjatywy „Journalism Project”. Z kolei Facebook polega na dziennikarzach finansowanych i przeszkolonych przez ICFJ do „zwalczania dezinformacji” na swojej platformie poprzez kontrowersyjną operację sprawdzania faktów.
Facebook i ICFJ wspólnie finansują serwisy informacyjne w Afryce, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie, koncentrując się na raportowaniu COVID-19.
Jednak ICFJ, partner Facebooka weryfikujący fakty, również otrzymuje wsparcie finansowe od Pfizera, z niedawno ogłoszonym 2022 Arthurem F. Burns Fellowship – nazwanym na cześć byłego prezesa Rezerwy Federalnej – wymienia farmaceutycznego giganta jako jednego ze sponsorów programu.
„Najdłużej działający program ICFJ, stypendium Arthura F. Burnsa, zapewnia utalentowanym młodym dziennikarzom z USA, Niemiec i Kanady możliwość życia i pracy w swoich krajach” — wyjaśnia podsumowanie programu. Według ICFJ program wyprodukował dziesiątki absolwentów, którzy „obecnie pracują jako korespondenci zagraniczni w 20 krajach dla znanych serwisów informacyjnych, takich jak The Washington Post, Reuters, CNN, ARD, Deutsche Welle i Süddeutsche Zeitung”.
Wejdź na Gettr
Sponsorzy Programu ICFJ.
Relacje finansowe z firmą Pfizer sięgają co najmniej 2008 r., ponieważ centrum współpracowało z firmą farmaceutyczną przy „warsztacie szkoleniowym na temat dziennikarskich relacji na temat zdrowia” w Ameryce Łacińskiej.
„Celem warsztatów jest zwiększenie świadomości na temat znaczenia problematyki zdrowia w regionie oraz przypomnienie, w jaki sposób media mogą stać się wiodącymi aktorami, jeśli chodzi o informowanie i edukowanie społeczeństwa na tematy zdrowotne. które bezpośrednio wpływają na Twoje zdrowie i jakość życia”, wyjaśnia podsumowanie.
Jedynym sponsorem warsztatów, które dotyczyły również zgłaszania „choroby sercowo-naczyniowej”, była firma Pfizer.
Odkryte powiązania finansowe między Pfizerem a prowadzoną przez Facebooka operacją sprawdzania faktów powodują, że gigant farmaceutyczny ma dodatkowe konflikty interesów z serwisami informacyjnymi, w tym Reutersem.
jak, qrwa, za komuny... nasza jest tylko prawda i koniec... niech ktos podniesie reke na nasza prawde to reka ta bedzie mu odrabana... czy jakos tak bylo...
tutaj aby uwiarygodnic cudowne dzialanie swoich zabojczych trucizn oplacaja cenzorow, ktorzy wyszukuja wszystkie informacje krytyczne obecnej "waadzy ludowy"...
rzygac sie chce na ta wasza demokracje i "wolnosc slowa"!